Wednesday 22 June 2011

kenangan pahitku contest

Hye once again peeps~haha i join two contest in one day...kinda blurred out actually but im trying my best to do so...kenangan pahit ya...ok let me think......loading..............loading.............hehe jokes actually...a lot of bitter memories for me...but the other one i cant tell...but im telling u one of my kenangan pahit..while i was on my way to work,my car tak dapat nak start...terpaksa la guna train yela jauh kan...agaknya nasib saya malang masa tu,dalam perjalanan nak menuju ke train station..tetibe lah hujan..dan saya tak bawak payung pun masa tu...o.k saya berjalan dgn penuh gagah redah je ujan dgn baju kerja yang basah...o.k setakat tu saya boleh chill lagi..dan tetibe pulak dalam dekat nak sampai ke subway tu...kereta mana tah main jalan je tak tengok saya kat tepi tu dah la basah kuyup zappp...kereta tu lalu terus badan ku kotor...that stupid car should slow down a bit he doesnt even care people around yg xda kereta yg basah kuyup turun kerja ngan muka comot....i wish i can kill that guy...but apa boleh buat dia jalan laju sangat...so saya pun memaki hamun dalam hati saja...so that is one of my kenangan pahit...sorry if bahasa tunggang langgang... :)

3 comments:

  1. erkk sabar jela kalau kene macam tu kan? elok2 nak pi keje dgn semangat baru tetiba boleh jadi down sebab ada perkara2 macam ni. :)

    ReplyDelete
  2. hahah tau takpe sabar je lah kan haha

    ReplyDelete
  3. i googled image my name randomly and ur face came up...i was pleasently surprised tht we have something in common

    hello syahiran nasir...nice meeting you, Im syahiran nasir :)

    ReplyDelete